تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749858
شناسه : 3749858
تاریخ :
بیش از ۸۷۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند اقتصاد ایران: ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون ۸۷۰ هزار و ۵۵۹ نفر از زائران حسینی از مرز مهران تردد کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید زاهدین چشمه خاور با اعلام اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون ۸۷۰ هزار و ۵۵۹ نفر از زائران حسینی از مرز مهران تردد کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۴۳ هزار و ۳۰۹ نفر وارد کشور شده و ۶۹۷ هزار و ۳۲۶ نفر نیز مربوط به خروج زائران ایرانی بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی (۱۰ روز ابتدایی ماه صفر) ۶ هزار و ۴۶۸ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده است، گفت: همچنین از این میزان تردد ۲۳ هزار و ۴۵۶ نفر نیز مربوط به خروج مسافران خارجی از مرز مهران بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: در بازه زمانی شبانه روز گذشته ۲۰۷ هزار ۲۴۴ نفر از مرز مهران تردد کردند.

چشمه خاور تاکید کرد: از همه مردم و هموطنان عزیز که قصد حضور در راهپیمایی اربعین حسینی و سفر عتبات عالیات دارند، درخواست می‌شود که سفر خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که از ازدحام جمعیت در مرز جلوگیری شده و در ساعت‌های خُنک روز به مرز مراجعه کنند.

وی با اشاره به افزایش تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران در ایام منتهی به اربعین حسینی (ع)، گفت: هم‌اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران به سهولت و به صورت روان در حال انجام است.