تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749804
شناسه : 3749804
تاریخ :
مهر یکی از موثرترین خبرگزاری‌های کشور است اقتصاد ایران: رشت _مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران دیده بانان فرهنگی و رصد کننده فضای فرهنگی استان هستند، گفت: مهر یکی از موثرترین خبرگزاری‌های کشور است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری مهر استان گیلان به مناسبت هفته خبرنگار با اشاره به اهمیت نقش رسانه و قدرت انتقال پیام در بین افکار و باورهای عمومی، اظهار کرد: رسانه یکی از محوری‌ترین و جدی ترین عرصه‌های زندگی امروز بشر بوده که نشان از اهمیت آن در زندگی روزمره دارد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نقش‌های رسانه تسهیل در هویت یابی ملی و استانی به ویژه در استان گیلان است، افزود: هویت‌یابی ملی و استانی بسیار مهم است خصوصاً اینکه وقتی به تاریخ نگاه می‌کنیم همیشه هویت بومی گیلان عجین با هویت دینی بوده است.

مهر یکی از موثرترین خبرگزاری‌های کشور است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این سازمان، استفاده حداکثری از رسانه در تبلیغ و ترویج دین را رسالت خود می‌داند، گفت: یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در عرصه رسانه‌، فعالیت‌های رسانه‌ای منطبق با واقع گرایی است به این معنی که دنبال تصویرسازی غیر واقعی از فضای دینی و فرهنگی نیست.

نجفی با بیان اینکه بازخوردهای رفتاری مردم نسبت به موضوعات فرهنگی یکی از دغدغه‌های مهم اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان است، افزود: سنجش رفتارهای فرهنگی مردم با کمک‌های دستگاه‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفته تا بر مبنای آن سیاست گذاری فرهنگی به درستی تدوین شود.

مهر یکی از موثرترین خبرگزاری‌های کشور است

وی با بیان اینکه در فعالیت رسانه‌ای مراقبت از رسانه زدگی را مدنظر قرار داده و رسالت اصلی خود را تبلیغ اسلام ناب محمدی می‌دانیم، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های خطیر سازمان تبلیغات، تبلیغ اسلام ناب محمدی است بنابراین با بهره‌گیری از روش‌های نوین و اصیل، این رسالت را به صورت ویژه و دقیق پیش برده و در این زمینه از ظرفیت رسانه، بهره حداکثری خواهیم برد.

نجفی با تاکید بر اینکه اگر استفاده حداکثری از رسانه بدون فهم درست از فضای رسانه‌ای باشد ممکن است در تبلیغ دین منتج به هزینه‌هایی گردد، گفت: دغدغه مندی و درک تخصصی رسانه‌ای برای مبلغین، هیئات مذهبی و فعالین قرآنی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان قرار دارد.

مهر یکی از موثرترین خبرگزاری‌های کشور است

مدیر کل تبلیغات اسلامی از برگزاری جشنواره حبیب با رویکرد جدید و تخصصی در استان گیلان خبر داد و افزود: جشنواره حبیب با پرهیز از موضوعات عام رسانه‌ای به صورت متمرکز و تخصصی فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

نجفی با اشاره به جایگاه خبرگزاری مهر در عرصه رسانه استان و کشور تصریح کرد: خبرگزاری مهر یکی از مؤثرترین خبرگزاری‌های سراسر کشور است زیرا مساله یابی همراه با ارائه راه حل و راهکار و همچنین دغدغه مندی فرهنگی در آن مشهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خبرنگاران را دیده بانان فرهنگی و رصد کننده فضای فرهنگی استان دانسته و اضافه کرد: از هرگونه پیشنهاد و ایده فرهنگی استقبال می‌کنیم.