تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3749795
شناسه : 3749795
تاریخ :
نتانیاهو یک بار شجاع باشد و توافق صلح را بپذیرد اقتصاد ایران: عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از نتانیاهو خواست توافق صلح با حماس را بپذیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شکاف در میان مقامات سیاسی در سرزمین‌های اشغالی پیرامون رسیدن به توافق با حماس به منظور پایان بخشیدن به منازعه غزه و تبادل اسرا اکنون بیشتر از پیش آشکار شده است به طوری که انتقادها از کابینه نتانیاهو به دلیل ناتوانی در رسیدن به یک توافق جامع شدت یافته است.

بر این اساس، بنی گانتس که به دلیل اختلاف با نتانیاهو در نهایت از کابینه جنگ این رژیم کناره گیری کرد به شدت به نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در رسیدن به توافق با حماس حمله کرد.

گانتس با تمسخر نتانیاهو که گفته بود اگر به جنگ غزه پایان بخشم کابینه ائتلافی دچار فروپاشی خواهد شد، گفت: من از نتانیاهو می‌خواهم برای یک بار هم که شده شجاع باشد و یک توافق برای پایان جنگ غزه که روند آزادی اسرای ما از دست حماس را تسهیل کند را بپذیرد.

وی در ادامه افزود: یک روز تو درباره عملیات نظامی در رفح در جنوب غزه تردید داشتی، روز دیگر این تردید به عمیات در شمال این باریکه مربوط می‌شد و این تردید اکنون ماه هاست در رسیدن به توافق برای آزادی اسرایمان از دست حماس به دلیل ترس از فروپاشی کابینه ائتلافی دیده می‌شود.

گانتس خاطر نشان کرد: اکنون زمان آن رسیده است که نتانیاهو به سرنوشت دولت خود فکر نکند بلکه تنها به سرنوشت اسرائیل فکر کند. برای یک بار هم که شده شجاع باش.