تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3749688
شناسه : 3749688
تاریخ :
تساوی شاگردان بوژوویچ و حسینی/ تقسیم امتیازات در اهواز اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و آلومینیوم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای فولاد و با قضاوت علی صفایی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، آرام عباسی (۱۲- کارت زرد)، محمد حسینی، علی هلیچی، سبحان پسندیده، اسماعیل بابایی، محمود مطلق‌زاده، حامد بحیرایی (۶۵- عرفان سازگاری)، ابوالفضل کوهی، بهروز بارانی و عادل آرغند

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی‌عیدی، رضا جبیره (۱+۹۰ - امیر ابراهیم زاده)، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه (۵۴- امیر نوری) (۱+ ۹۰ - علی وطن‌دوست)، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی (۸۵- ابوالفضل قنبری)

در نیمه اول بازیکنان استقلال خوزستان سوار بر بازی بودند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه آلومینیوم اراک تدارک دیدند که هیچکدام از آنها راهی به سمت دروازه نداشت و بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم هم بازیکنان استقلال خوزستان باز هم برتر از میهمان خود بودند اما در این نیمه هم موقعیت‌های آنها راهی به سمت دروازه آلومینیوم نداشت. در دقیقه ۷۲، امیری نوری در درون محوطه جریمه موقعیت خوبی به دست آورد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت تا مهم‌ترین فرصت گلزنی برای آلومینیوم در این بازی از دست رود.

این دیدار نخستین تساوی بدون گل فصل بیست و چهارم لیگ برتر است.