تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749681
شناسه : 3749681
تاریخ :
پیگیری مطالبه مردمی/خاموشی محور نسیم شهر - صباشهر پایان یافت اقتصاد ایران: شهریار- شهردار صباشهر از شروع عملیات اجرایی پروژه شبکه روشنایی محور نسیم شهر - صباشهر خبر داد و گفت: این پروژه از مطالبات مردم بود و با هدف کاهش تصادفات جرحی و فوتی در این مسیرآغاز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد برنجی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از شروع عملیات اجرایی ایجاد شبکه روشنایی محور نسیم شهر - صبا شهر خبر داد.

شهردار صبا شهر با بیان اینکه ایجاد شبکه روشنایی محور نسیم شهر - صبا شهر یکی از مطالبات مهم مردم شریف شهر صبا شهر است گفت: این مهم با تلاش همکارانم در شهرداری و تأکیدات اعضای شورای اسلامی شهر در حال تحقق است.

پیگیری مطالبه مردمی/خاموشی محور نسیم شهر - صباشهر پایان یافت

️برنجی با اشاره به اینکه عدم روشنایی در این محور تصادفات جرحی و گاهاً فوتی را رقم میزد افزود: با این اقدام و ایجاد روشنایی در طول مسیر، این مخاطرات تا حدی کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به مطالبات مردمی و تأکید اعضای محترم شورا در خصوص بازگشایی ورودی اتوبان به محور نسیم شهر - صبا شهر و تکمیل قسمت نهایی پروژه در نیمه دوم سال عنوان کرد: تحقق این موضوع با تمام قوا در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.