تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3749654
شناسه : 3749654
تاریخ :
آخرین وضعیت کاپیتان تیم ملی فوتسال پس از انتقال به بیمارستان اقتصاد ایران: کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار گهر زمین سیرجان با مصدومیتی شدید مواجه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین طیبی در دیدار امروز (پنجشنبه) تیم فوتسال گهر زمین سیرجان مقابل سن‌ایچ ساوه در هفته ششم لیگ برتر فوتسال دچار مصدومیت شد.

طیبی پس از برخورد با یکی از بازیکنان سن‌ایچ، به شدت با سر زمین خورد که همین اتفاق باعث شد کاپیتان تیم ملی فوتسال بلافاصله راهی بیمارستان شود. بازیکن گهر زمین پس از انجام مداوای لازم به جمع بازیکنان تیمش بازگشت.

حسین افضلی سرمربی تیم گهر زمین سیرجان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت کاپیتان تیمش اظهار داشت: سرِ طیبی به زمین خورد و سطح هوشیاری او اُفت کرد. حسین بلافاصله به بیمارستان منتقل و کارهای درمانی لازم برای او انجام شد تا از بیمارستان مرخص شود. اعضای تیم نگران او بودند، اما پس از عکسبرداری مشخص شد که مشکلی وجود ندارد.

با توجه به اینکه جام جهانی فوتسال 2024 از 24 شهریور آغاز می‌شود، نگرانی‌هایی بابت احتمال غیبت طیبی در این رقابت‌ها ایجاد شد. این بازیکن به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

انتهای پیام/