تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3749646
شناسه : 3749646
تاریخ :
امیر صباحی‌فرد: تجهیزات دفاعی جدید به زودی رونمایی می‌شود اقتصاد ایران: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش اثرگذار این نیرو در راستای تأمین امنیت کشور گفت: تجهیزات و دستاوردهای دفاعی جدید پدافندی متناسب با تهدیدات روز، به‌زودی رونمایی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با فارغ‌التحصیلان دافوس آجا با بیان اینکه خلوص نیت و روحیه انقلابی در تمامی کارکنان آجا وجود دارد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سرمایه بزرگی از کارکنان ولایی و متخصص است و استفاده از این فرصت‌ها حتماً می‌تواند موجب موفقیت ارتش باشد.

وی با بیان اینکه همواره در راستای افزایش قدرت دفاعی، گام‌های اساسی از سوی پدافند هوایی برداشته شده است، گفت: این نیرو طی سال‌های گذشته همواره دستاوردهای بومی متعددی را وارد چرخه دفاعی کشور کرده است و قابلیت‌ها و توانمندی‌های پدافندی لازم را در درون خود ایجاد کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش اثرگذار این نیرو در راستای تأمین امنیت کشور گفت: تجهیزات و دستاوردهای دفاعی جدید پدافندی متناسب با تهدیدات روز، به‌زودی رونمایی می‌شود.

امیر صباحی فرد، هم‌افزایی و همکاری بین نیروهای مسلح را عامل موفقیت در مسئولیت‌های مختلف دانست و گفت: ما ظرفیت‌های زیادی داریم که اگر هم‌افزا در کنار هم قرار بگیرند، قدرت بیشتری را برای کشور به همراه خواهند آورد.