تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749637
شناسه : 3749637
تاریخ :
سارق اماکن خصوصی با ۱۷ فقره سرقت در بناب دستگیر شد اقتصاد ایران: تبریز-فرمانده انتظامی بناب از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رحمان عبدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدام هوشمندانه و گشت زنی‌های هدفمند، موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشته و به ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی اقرار و یک نفر از همدستان خود را معرفی کرد.

عبدی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد، بیان کرد: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی پس از صورتجلسه به مالباختگان تحویل شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.