تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749636
شناسه : 3749636
تاریخ :
ضرب و جرح رئیس اداره محیط زیست و محیط بانان میانه توسط شکارچیان اقتصاد ایران: تبریز-رئیس اداره محیط زیست شهرستان میانه جزئیات حادثه ضرب و جرح محیط بانان وظیفه‌شناس توسط شکارچیان غیرمجاز را تشریح کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر علی امیرزاده، رئیس اداره محیط زیست شهرستان میانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با حضور در این عملیات اظهار کرد: ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل حدود ساعت ۱۴ ظهر با مشاهده ۶ نفر از شکارچیان غیر مجاز در داخل منطقه حفاظت شده کاغذ کنان در حین شکار کل و بز درگیر شدند.

وی ادامه داد: این شکارچیان مسلح بدون توجه به هشدار ایست با اینجانب درگیری فیزیکی آغاز کرده و سایر متخلفین نیز به مأموران یگان حفاظت محیط زیست حمله ور شدند و پس از ضرب و جرح اینجانب و محیط بانان از محل گریختند.

امیرزاده افزود: یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از این متخلفین ضبط و پرونده آنها پس از تکمیل به دادگستری شهرستان ارجاع گردید.

رئیس اداره محیط زیست میانه از جستجو برای دستگیری این اکیپ شکارچیان و پیگیری قضائی جدی این پرونده خبر داده تاکید کرد هیچگونه مماشاتی با متخلفین و شکارچیان غیرمجاز نداشته مطابق قوانین قضائی برخورد خواهد شد.