تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749631
شناسه : 3749631
تاریخ :
۱۰۰۰ مدرسه در گلستان در قالب طرح شهید عجمیان تعمیر و بهسازی شد اقتصاد ایران: گرگان- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از تعمیر و بهسازی هزار مدرسه در سطح استان در قالب طرح شهید عجمیان خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

وحید فراهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دولت سیزدهم توانستیم ۱۴۰ پروژه آموزشی با ۷۶۰ کلاس درس با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان را در استان احداث، تکمیل و تجهیز کنیم.

وی افزود: خرید و توزیع تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و گرمایشی در سطح استان با محوریت مناطق محروم با اعتبار بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون شاهد تعهد بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان مشارکت خیران در امر مدرسه سازی استان بودیم.

وی یادآور شد: در این مدت هزار و ۵۰ کلاس درس با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان استاندارد سازی و تعمیرات سیستم گرمایشی انجام شد.

فراهی از تعمیر و بهسازی هزار مدرسه در سطح استان در قالب طرح شهید عجمیان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: شروع عملیات احیای اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده بعد از چندین سال وقفه با دستور رییس جمهور شهید و با اعتبار یالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.