تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749630
شناسه : 3749630
تاریخ :
گازرسانی به ۱۵۸ روستا تا پایان سال در گیلان اقتصاد ایران: رشت - مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی ۱۵۸ روستای استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فرهنگ مدیریت مصرف با کمک خبرنگاران نهادینه سازی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمال نیکویی امروز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان با تقدیر از زحمات این قشر تأثیرگذار اظهار کرد: خبرنگاران با اطلاع رسانی به موقع نقش پر رنگی در کاهش مصرف انرژی ایفا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به کاهش مصرف انرژی در این استان بیان کرد: مصرف گاز ۸۱۰ هزار مشترک گیلانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

جمال نیکویی از پرداخت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی به گیلانی‌ها خبر داد و اضافه کرد: مشترکان گیلانی ۱۸۱ میلیون مترمکعب در مصرف گاز صرفه جویی کردند.

وی با اشاره به جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه در نهادینه سازی فرهنگ عمومی افزود: فرهنگ مدیریت مصرف با کمک خبرنگاران نهادینه سازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های گازرسانی بیان کرد: وضعیت گازرسانی گیلان مناسب است و طی سال گذشته در تحقق اهداف محوله خوب عمل شده و ۹۷ درصد از بودجه تخصیصی جذب شده است.

جمال نیکویی با بیان اینکه ۹۷.۴ درصد از روستاهای گیلان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: در ۱۸ ماه اخیر عملیات گازرسانی به ۱۵۸ روستا آغاز شده که تاکنون عملیات گازرسانی به تعدادی از این روستاها خاتمه یافته و تعداد دیگری از روستاها نیز طی هفته دولت اتمام می‌یابد و تا پایان سال نیز همه این روستاها از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.