تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3749604
شناسه : 3749604
تاریخ :
از توصیه بنیادی‌فر به حیدری تا اعتراض هواداران پرسپولیس اقتصاد ایران: هواداران پرسپولیس پیش از شروع بازی با ذوب‌آهن، از مسئوان فدراسیون انتقاد کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب نخستین دیدار از هفته اول بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

 

* هواداران پرسپولیس با اعتراض به مسئولان فدراسیون فوتبال، نسبت به رعایت نکردن سقف بودجه از سوی استقلال و سپاهان انتقاد کردند.

* هنگام گرم کردن بازیکنان پیش از شروع بازی و همچنین مراسم آغاز بازی، هواداران حاضر در ورزشگاه، بازیکنان پرسپولیس را تشویق کردند.

* پیش از شروع بازی، علی علیپور و ایوب العملود با هم به صورت خصوصی به صحبت پرداختند.

* بازیکنان ذوب‌آهن پیش از شروع بازی، با پرسپولیسی‌ها خوش و بش گرمی داشتند.

* تعداد محدودی از هواداران ذوب‌آهن که در گوشه‌ای از ورزشگاه بازی تیم‌شان را مشاهده می‌کنند، هنگام به ثمر رسیدن گل زودهنگام شاگردان محمد ربیعی به شدت ذوبی‌ها را تشویق کردند.

* مجید علیاری که زننده نخستین گل فصل جدید لیگ برتر فوتبال لقب گرفت، پس از گلزنی در آغوش محمد ربیعی، خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد.

* بازی پرسپولیس و ذوب‌‌آهن نخستین دیدار لیگ برتری است که غیر از دربی پایتخت با VAR برگزار می‌شود. موعود بنیادی‌فر که مسئولیت اتاق VAR را برعهده دارد، پیش از شروع بازی در صحبت با بیژن حیدری به او توصیه کرد که راجع به صحنه‌های مشکوک با وی مشورت کند.

* جایگاه نامناسب و غیربهداشتی خبرنگاران در ورزشگاه امام خمینی (ره)، باعث ناراحتی و اعتراض اصحاب رسانه شده است.

انتهای پیام/