تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3749598
شناسه : 3749598
تاریخ :
تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه اول/ بازگشت صادقی با گل اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر در فصل بیست و چهارم امروز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان، وحید امیری، ایوب عملود، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، فرشاد احمدزاده، عیسی آل کثیر و علی علیپور

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، گریگول چابرادزه، امیرحسین جدی، کمال کامیابی‌نیا، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی

غافلگیری گندوز و گل اول برای ذوب آهن

در حالی که هنوز بازی به دقیقه اول نرسیده بود، پرتاب برای ذوب آهن شکل گرفت و محمد قریشی توپ را به سمت محوطه جریمه پرسپولیس ارسال کرد و روی خروج اشتباه «الکسیس گندوز» و غفلت بازیکنان پرسپولیس مجید علیاری با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا اولین گل فصل بیست و چهارم به نام او و تیم ذوب آهن ثبت شود.

در دقیقه ۶ باز هم پرتاب اوت برای ذوب آهن شکل گرفت که قریشی بار دیگر توپ را به سمت محوطه جریمه پرسپولیس ارسال کرد که نادر محمدی این بار به توپ ضربه زد که گندوز توانست توپ را مهار کند.

بازیکنان پرسپولیس در دقیقی ۱۰ اولین موقعیت خود روی دروازه ذوب آهن را ایجاد کردند که پاس در عمق علیپور کیفیت لازم را نداشت و پارسا جعفری با خروج به موقع خود توپ را دور کرد تا به عیسی آل کثیر نرسد.

بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ۱۲ بار دیگر از سمت چپ و جایی که علی علیپور حضور داشت این بازیکن را صاحب توپ کردند اما او با ارسالی بسیار بد توپ را به بیرون فرستاد تا این موقعیت برای شاگردان «گاریدو» به ثمر باشد.

بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت گل زودهنگام موقعیت‌های زیادی را روی دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که هیچکدام از آنها ثمره‌ای نداشت. در دقیقه ۲۲ ایوب العملود از سمت راست توپ را سانتر کرد که با ضربه سر علیپور همراه شد و توپ او به بیرون رفت.

ضربه سر خطرناک آل کثیر راهی به دروازه ذوب آهن نداشت

در دقیقه ۲۹ فرشاد احمدزاده از سمت راست توپ را به سمت محوطه جریمه ذوب آهن ارسال کرد که با ضربه سر خطرناک آل کثیر همراه شد و توپ این مهاجم به شکلی خطرناک از کنار دروازه جعفری به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۲ کار تمرین شده سرخپوشان روی ضربه ایستگاهی پس از سانتر صادقی با ضربه سر فرجی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازگشت صادقی با گل به پرسپولیس

در دقیقه ۲+ ۴۵ روی پاس دقیق و زیبای کنعانی زادگان، سعید صادقی از سمت چپ صاحب توپ شد و پس از اینکه بازیکن رو به روی خود را دریبل کرد به توپ ضربه زد که روی اشتباه دروازه بان ذوب آهن توپ وارد دروازه شد تا گل تساوی ان بازی برای پرسپولیس توسط صادقی به ثمر رسیده باشد و او بازگشت خوبی پس از مصدومیت به میادین داشت.

در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.