تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749582
شناسه : 3749582
تاریخ :
مجموعه ورزشی حسین‌آباد افتتاح شد اقتصاد ایران: سنندج_مجموعه ورزشی حسین‌آباد با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با حضور جمعی از مسوولان استات کردستان افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کردستان عصر پنج شنبه پس از افتتاح پروژه واریانت محور دیواندره دهگلان، در آئین افتتاح مجموعه ورزشی که به همت شهرداری حسین آباد در مدت ۷۰ روز افتتاح شد، اظهار کرد: پروژه مسیر دهگلان به حسین‌آباد و واریانت این محور به طول ۷۰۰ متر امروز افتتاح و دغدغه مردم حسین‌آباد برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای پیگیری شد.

اسماعیل زارعی کوشا تصریح کرد: شهر حسین‌آباد نمونه‌ای مثال‌زدنی از وحدت و انسجامی است که نتیجه آن خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۱۸.۵ میلیارد تومان پروژه در حسین‌آباد افتتاح شد، افزود: ۱۵.۵ میلیارد تومان دیگر برای اجرای پروژه امسال به این شهر اختصاص یافته است.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد که مسیر خدمت برای مردم فراهم شده است.

وی به سالروز آزادگان اشاره و بیان کرد: آزادگان از عزت و شرف ملت خود دفاع کردند و با سرافرازی به کشور بازگشتند و باید سالروز این افراد را گرامی بداریم.

زارعی کوشا به مراسم پیاده روی اربعین پرداخت و اذعان کرد: کردستان سومین سال پیاپی است که از طریق مرز باشماق میزبان زائران حسینی است.

وی ادامه داد: بزرگترین موکب جمهوری اسلامی در عراق موکب سلیمانیه که از سوی طریقه کسنزانی برای خدمت به زائران در نظر گرفته شده و تجلی وحدت شیعه و سنی است.

وی گفت: از محل اعتبارات اربعین امسال بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان پروژه در کردستان در حال انجام است که از دستاوردهای اربعین حسینی است.

مجموعه ورزشی حسین‌آباد با ۷۰ روز انجام شد

شهردار حسین‌آباد در این مراسم اظهار کرد: این پروژه ورزشی از خرداد ماه امسال رقم خورد و علیرغم کمبودهای مالی امروز افتتاح شد.

اسماعیل میهمی خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان شهر حسین آباد علاقمند به ساخت این مجموعه بودند که با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

مجموعه ورزشی حسین‌آباد افتتاح شد

وی افزود: در دو سال اخیر هیچ گاه کوتاهی در فعالیت‌های شهری انجام نشده و اقدامات لازم برای مدیریت شهر حسین آباد شکل گرفته است.

رفع مشکلات حسین‌آباد بیانگر همت جهادی مسؤولان است

ماموستا ناصر روحانی امام جمعه حسین آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: رفع مشکلاتی همچون آنتن تلفن همراه در این شهر بیانگر تلاش مسؤولان است که جای تقدیر دارد.

وی تلاش مسؤولان شهر حسین‌آباد را ثمره کاری جهادی خواند و اذعان کرد: همکاری شهرداری و شورای شهر حسین‌اباد وفرمانداری سنندج توانست زمینه اقدامات اثربخشی همچون مجموعه ورزشی حسین‌آباد را فراهم کند.

مجموعه ورزشی حسین‌آباد افتتاح شد

وی افزود: امروز شهر حسین‌آباد روی ریل توسعه و پیشرفت است و در عرصه ورزشی نیز توانمندی‌هایی در جوانان این شهر وجود دارد که با تلاش و همراهی مسؤولان افتخارآفرین این مرز و بوم خواهند بود.

ماموستا روحانی همچنین به پروژه واریانت حسین اباد برای رفع نقاط حادثه‌خیز پرداخت و اضافه کرد: خدمت به مردم رسالت مسؤولان است و باید برای حل مشکلات مردم تلاش کرد.

وی درمانگاه و آب شرب را از مطالبات مردم حسین آباد خواند و یادآور شد: مردم حسین‌آباد شایسته بهترین اقدامات هستند.