تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749577
شناسه : 3749577
تاریخ :
۱۵ موکب پذیرایی از زائران حسینی در شهرستان دیلم برپاشد اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دیلم گفت: ۱۵ موکب در نقاط مختلف شهرستان دیلم در مسیر تردد زائران کربلا از این شهرستان برپا شده است و مشغول ارائه خدمات به زائران حسینی هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و با اشاره به قرار گرفتن در آستانه همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: مردم خیّر و نیکوکار شهرستان دیلم، موکب‌داران و خادمان حسینی با عشق و ارادتی که به اباعبدالله الحسین (ع) دارند، در ارائه خدمت به زائران اربعین در مسیر رفت و برگشت به کربلا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرماندار دیلم افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵ موکب اربعین حسینی در نقاط مختلف شهرستان دیلم در مسیر تردد زائران کربلا برپا شده است و مشغول ارائه خدمات به زائران حسینی هستند.

فرماندار دیلم بیان کرد: همه تمهیدات لازم برای ارائه خدمت هر چه مطلوب‌تر به زائران حسینی که از مسیر این شهرستان عبور می‌کنند، اندیشیده شده است.

۱۵ موکب پذیرایی از زائران حسینی در شهرستان دیلم برپاشد

وی خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش‌های خالصانه موکب‌داران و خادمین موکب‌های شهرستان دیلم در ارائه خدمات مطلوب و مناسب به صورت شبانه‌روزی به زائران کربلا قابل تقدیر است.

اسدی بیان کرد: بازدید میدانی از مواکب شهرستان دیلم که در مسیر زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) قرار دارند با همراهی مسئولان این شهرستان به منظور اطلاع از روند ارائه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به صورت مستمر انجام می‌شود.