تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3749555
شناسه : 3749555
تاریخ :
مربی نساجی: ان‌شاءالله در فصل جدید استرس سقوط نداشته باشیم اقتصاد ایران: مربی تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد با آمادگی که نساجی در پیش‌فصل کسب کرده است و همین‌طور جذب بازیکنان جدید، دغدغه و استرس انتهای جدول فصل‌های قبل را نداشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی صداقت مربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد گفت: باعث افتخار است که بار دیگر در سطح اول فوتبال ایران و در لیگ برتر نام نساجی می‌درخشد و فرصت افتخارآفرینی این تیم وجود دارد. ما با تیم خوب فولاد خوزستان که باسابقه و استخوان‌دار در فوتبال کشور است، بازی داریم. این تیم امسال با برند و نام یحیی گل‌محمدی ترکیب شده و قطعاً در فوتبال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. ما خوشحالیم که آقایحیی را بار دیگر در فوتبال ایران می‌بینیم. البته در هفته اول شناخت آنچنانی از حریف نداریم، اما امیدوارم که برنامه‌های خودمان را پیاده کنیم و بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

وی در مورد بازیکنانی که در فصل نقل‌وانتقالات به عضویت تیم نساجی درآمدند، خاطر نشان کرد: ‌بازیکنانی که جذب تیم شدند، براساس شرایط بازار و همین‌طور جایگاه نساجی از نظر هزینه بوده است، البته ما بازیکنانی را که موردنظر‌مان بودند، جذب کردیم. ما بازیکنانی را جذب کردیم که هم باتجربه و هم جوان هستند تا بتوانند عملکرد قابل قبولی در کل فصل داشته باشند.

مربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: برنامه‌های ما به خوبی پیاده شده است. شما ببینید ما یک هدف کلی داریم و آنهم خوشحالی هواداران‌مان است. می‌خواهیم همه عزیزانی که به نساجی علاقه دارند، افتخار کنند. ما می‌خواهیم در پایان فصل هواداران‌مان خوشحال باشند. اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و چند باری دوستانه خوبی هم برگزار کردیم و آماده مصاف با حریفان هستیم. همه برنامه کادر فنی با حمایت مالک باشگاه آقای حدادیان در روند آماده‌سازی به بهترین شکل تاکنون اجرا شده و رضایت‌بخش بوده است.

صداقت راجع به جدایی زودهنگام بابک مرادی از نساجی نیز گفت: این بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات پیش‌فصل توافق اولیه با نساجی داشت، اما در نهایت او دوستانه از این تیم جدا شد. باید بگویم که دو یا سه بازیکن باکیفیت خارجی هم مدنظر کادر فنی نساجی هستند که روند جذب آنها در حال بررسی است و در صورت توافق به تیم اضافه خواهند شد.

وی درباره اینکه هواداران نساجی در سال‌های گذشته همیشه استرس سقوط داشتند، تصریح کرد: تیم نساجی غیر از سالی که قهرمان جام حذفی شده، تقریباً همیشه برای بقا در لیگ برتر با استرس روبه‌رو بوده است و فشار زیادی را کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم تحمل کرده‌اند، ان‌شا‌ءالله که این استرس از کادر فنی و بازیکنان و همین‌طور هواداران به دور باشد. ما در این فصل هدف کوتاه مدت‌مان این است که بازی به بازی جلو پیش برویم تا نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

 انتهای پیام/