تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749494
شناسه : 3749494
تاریخ :
روند کاهش نسبی دمای هوای از فردا در خراسان رضوی آغاز می‌شود اقتصاد ایران: مشهد- کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش نسبی دمای هوا در خراسان رضوی آغاز و تا یکشنبه ادامه خواهد یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز تا یکشنبه شاهد افزایش سرعت باد در استان خواهیم بود که به ویژه در نواحی بادخیز گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا (با احتمال طوفان گردوخاک و بروز خسارت) پیش‌بینی می‌شود و احتمال انتقال ذرات گردوغبار به نواحی مرکزی از جمله مشهد مقدس دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین تا روزهای ابتدایی هفته آینده، بتناوب در استان، افزایش ابر رخ می‌دهد که در برخی نقاط بویژه شمال و شمال غرب، با رگبار و رعدوبرق و احتمال آبگرفتگی و روانآب همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: ضمناً از فردا، روند کاهش نسبی دما آغاز شده و تا یکشنبه ادامه خواهد یافت.

غیوری‌خواه وضعیت جوی مشهد مقدس را طی امروز پنجشنبه کمی ابری از ساعات بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد گاهی وزش باد شدید و گردوخاک با احتمال رگبار پراکنده و برای فردا جمعه کمی ابری گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت باد (گاهی شدید) با احتمال رگبار پراکنده پیش بینی کرد.