تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3749485
شناسه : 3749485
تاریخ :
تصویر غیر رسمی گلکسی S25 اولترا، گوشه‌های نسبتا گرد را نشان می‌دهد اقتصاد ایران: تصاویر جدیدی از طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ طراحی لبه‌های تیز را کنار گذاشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ در سال‌های‌ اخیر روند نسبتاً ثابتی را در طراحی پرچمداران خود حفظ کرده است و هرسال سعی می‌کند ایرادات جزئی را کاهش و ارگونومی را افزایش دهد. این شرکت اخیراً در مدل‌های اولترا تأکید زیادی بر طراحی کاملاً مستطیلی با لبه‌های تقریباً تیز داشته است.

حال افشاگر معروف Ice Universe تصاویر غیررسمی جدیدی از گلکسی اس ۲۵ اولترا منتشر کرده که در آن به‌جای لبه‌های کاملاً تیز لبه‌های نسبتاً گرد دیده می‌شود. طبق این تصاویر، می‌توان انتظار داشت سامسونگ با کنار گذاشتن لبه‌های تیز و ۹۰ درجه در طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا، این گوشی را بیشتر شبیه‌به گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس کند.

مقالات مرتبط
  • احتمالا دوربین گلکسی S25 و S25 پلاس، پیشرفتی نخواهد داشت
  • سرعت شارژ گلکسی S25 اولترا مثل گلکسی S24 اولترا خواهد بود؟

احتمال دارد طراحی گوشی سامسونگ مدل اس ۲۵ اولترا در قسمت جلویی کاملا تخت باشد اما در قسمت پشت دستگاه شاهد انحناهایی باشیم که در دست گرفتن دستگاه را آسان‌تر کند.

تصاویر غیر رسمی گلکسی S25 اولترا در کنار تصویر غیر رسمی آیفون ۱۶ پرومکس و S24 اولترا
GSMArena

در تصویر بالا می‌توانید عکس‌های غیررسمی آیفون ۱۶ پرو مکس، اس ۲۵ اولترا و اس ۲۴ اولترا را کنار هم مقایسه کنید. آنطور که در تصویر پیدا است، اس ۲۵ اولترا در طراحی خودِ دستگاه و صفحه نمایش لبه‌های گرد دارد، اما هنوز نسبت‌به طراحی آيفون کاملاً جعبه‌ای و مستطیلی به‌نظر می‌رسد.