تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3749480
شناسه : 3749480
تاریخ :
واکنش رهبر انصارالله به حمله موشکی اخیر مقاومت فلسطین اقتصاد ایران: رهبر انصار الله از حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهر تل‌آویو اشغالی در ماه یازدهم جنگ علیه تقدیر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصار الله یمن امروز پنجشنبه با اشاره به حمله موشکی اخیر حماس به تل‌آویو بعد از نزدیک ده ماه جنگ علیه غزه، از این اقدام مقاومت فلسطین تقدیر کرد.

او گفت: عملیات بمباران تل‌آویو در یافای اشغالی اهمیت بسیار مهمی آن هم در حوزه زمان‌بندی با خود به همراه دارد، زیرا دشمن تصور می‌کرد که کارِ گردان‌های القسام را یکسره و آن‌ها را ناتوان و ضعیف کرده است.

سخنان رهبر انصار الله یمن به عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین اشاره دارد که تل آویو را هدف حمله خود قرار داد. وی افزود: القسام در یازدهمین ماه تجاوز در سطح وسیع، مؤثر و تأثیرگذار مقابل دشمن اسرائیلی حاضر شد (عرض اندام کرد).

سید عبدالملک الحوثی، همچنین با اشاره به اینکه سران تکفیری در تلاش هستند نگاه امت اسلامی را از دشمن اصلی و مسئله واقعی خود منصرف کنند، گفت: ما از سران فتنه به جز بدترین صداها که مملو از افترا فتنه و خدمت به دشمن است چیزی ندیده‌ایم.

او  با بیان اینکه نخبگان سیاسی و آکادمی در امت اسلامی، در خصوص مسئله غزه، غائب هستند تصریح کرد: ملت‌های مسلمان که تعداد آن‌ها حدود به 2 میلیارد نفر است کجا هستند چرا هیچ حرکتی در قبال غزه انجام نمی‌دهند در خصوص این دو میلیارد هیچ عذری پذیرفته شده نیست.

انتهای پیام/