تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3749465
شناسه : 3749465
تاریخ :
تهرانی‌ها از این تاریخ هوای خنک را تجربه می‌کنند اقتصاد ایران: اداره کل هواشناسی استان تهران از احتمال وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران خبر داد و اعلام کرد که در روز جمعه دمای هوا حدود ۲ درجه کاهش خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: اداره کل هواشناسی استان تهران از احتمال وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران خبر داد و اعلام کرد که در روز جمعه دمای هوا حدود ۲ درجه کاهش خواهد داشت.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که  بر اساس الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با غبار رقیق، افزایش بعضی آلاینده‌ها و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است. همچنین در نیمه غربی و برخی نواحی جنوبی استان گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب و خیزش موقت گرد و خاک و احتمال انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر این اساس طی روزهای پنجشنبه تا یکشنبه (۲۵ تا ۲۸ مردادماه ) خصوصا جمعه و شنبه (۲۶ و ۲۷ مردادماه) با بروز ناپایداری‌های جوی در برخی مناطق استان به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات، رگبار باران رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران امروز پنجشنبه ۲۵ مردادماه صاف تا کمی ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای۲۵ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ۲۶ مردادماه صاف تا کمی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۴  و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.