تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749453
شناسه : 3749453
تاریخ :
مسوولان شفت با ۲ تن از آزادگان سرافراز دیدار کردند اقتصاد ایران: شفت- همزمان با فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مسوولان شفت با ۲ تن از یادگاران دفاع مقدس دیدار کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر مهدی نقدی عصر پنجشنبه با همراهی امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده سپاه پاسداران شهرستان به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، از دو آزاده و جانباز آقایان نادر صلاحی جانباز ۲۵ درصد و سید مسعود یحیی زاده جانباز ۲۵ درصد در جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شفت در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: سربلندی امروز ایران اسلامی به واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

نقدی گفت: جانبازان عزیز با اقتدار به ابوالفضل العباس (ع) علمدار کربلا، در راه دین از جان مایه گذاشتند و آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

وی ضمن تقدیر از ایستادگی و صبر آزادگان عزیز، تحمل دردهای دوران اسارت را بسیار دشوار دانست و عنوان کرد: تحمل این آلام پس از اسارت نیز دشوار است و درک آن فقط توسط خود آن عزیزانی امکان پذیر است که آن دوره را تجربه کردند.

فرماندار شفت ادامه داد: جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است

«حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی» امام جمعه شهرستان شفت نیز در این دیدار ضمن تسلیت ایام اربعین اظهار کرد: جانبازان عزیز، انسان‌هایی ایثارگر و جان برکف هستند که طی سال‌های جنگ تحمیلی، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند.

حکیمی گیلانی ایستادگی و صبر آزادگان عزیز، تحمل دردهای دوران اسارت را بسیار دشوار دانست و تصریح کرد: درک آن فقط توسط خود آن عزیزانی امکان پذیر است که آن دوره را تجربه کردند.

گفتنی است، در پایان این دیدارها، آزادگان سرافراز شهرستان به بیان خاطرات خود از دوران اسارت و دفاع مقدس برای مسئولان پرداختند و همچنین از هر یک از عزیز آزاده با اهدای لوح سپاس و اهدای گل تقدیر به عمل آمد.