تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749428
شناسه : 3749428
تاریخ :
اعزام۲۴دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری زنجان به پایانه مرزی مهران اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین از جمله کامیون، تویوتا، جرثقیل،سواری پژو و پیکاپ‌های تندرو راهداری استان به مرز بین‌المللی مهران اعزام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی از اعزام ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شامل کامیون، تویوتا، جرثقیل، سواری پژو و پیکاپ های تندرو راهداری به پایانه مرزی مهران در راستای پشتیبانی و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

وی گفت: هفته گذشته نیز بیش از ۱۵ نفر از همکاران در پایانه برکت مستقر شدند تا در ایام اربعین، زوار حسینی هیچ مشکلی نداشته باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در اعزام زائران نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همه توان در خدمت زائران امام حسین (ع) است و از ابتدای شروع ستاد اربعین تاکنون ۱۳۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری، زائران سرزمین عشق را جابه‌جا کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه جابه‌جایی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: نظارت بر حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ها به صورت شبانه روزی در ترمینال استان انجام می‌شود تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.

اسماعیلی افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر با تمامی ناوگان‌های عمومی مسافری، نظارت‌ها از طریق سامانه‌های کنترل داپ و دوربین‌های پلاک‌خوان در جاده‌ها انجام می‌شود که در صورت مشاهده تخلف در کمسیون‌های مربوطه رسیدگی می‌شود.