تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3749423
شناسه : 3749423
تاریخ :
کربی: ایران تهدید حمله به اسرائیل را کنار نگذاشته است اقتصاد ایران: سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که براساس اطلاعات به‌دست آمده، ایران تهدید حمله به اسرائیل را کنار نگذاشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمزآواسرائیل، جان کربی، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان با اشاره به مذاکرات جاری آتش‌بس در غزه که در دوحه جریان دارد، گفت که اطلاعات نشان می‌دهد ایران تهدید حمله به اسرائیل را ترک نکرده است.

کربی با ادعای تاکید کاخ سفید بر حضور تمام طرفین در مذاکرات آتش‌بس به منظور دستیابی به یک توافق، از اسرائیل و حماس خواست تا به توافق برسند. وی همچنین مدعی شد که پیشرفت در مذاکرات همچنان طی روزهای آتی امکان‌پذیر است.

وی همچنین اضافه کرد که اطلاعات حاکی از آن است که ایران تهدید حمله به تل‌آویو را کنار نگذاشته است و این تهدید شامل نیروهای مقاومت نیز می‌شود.

به گفته وی، واشنگتن شرایط را به دقت تحت نظر دارد و مدعی شد که آمریکا آمادگی دارد «هرچند امیدوار است که کار به این نقطه نرسد»!

به‌دنبال ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران به دست رژیم صهیونیستی، نگرانی تل‌آویو و واشنگتن و سایر حامیان تل‌آویو از حمله قریب‌الوقوع ایران به اسرائیل افزایش یافته به طوری که آمریکا از کانال‌های مختلف تلاش مذبوحانه‌ای در راستای متقاعد کردن ایران به کوتاه آمدن داشته است.