تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749418
شناسه : 3749418
تاریخ :
بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان خراسان رضوی تجلیل شدند اقتصاد ایران: مشهد- با حضور استاندار خراسان رضوی از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان تجلیل شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر پنجشنبه با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نشست مشترک مشاورین امور بانوان و خانواده شهرستان‌ها و دستگاه‌های متولی در محل سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار و از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و تأثیرگذار استان تجلیل شد.

شیوا خوش‌نسب در این نشست به ارائه بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه زنان و خانواده پرداخت و گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به پوشش بیمه‌ای رایگان مادران باردار فاقد بیمه تا سن ۵ سالگی فرزند، رشد ۷۵ درصدی کمک هزینه معیشت زنان سرپرست خانوار، رشد ۶۸ درصدی پوشش بیمه سلامت رایگان، رشد ۵۳ درصدی جذب بیمه‌شدگان، واگذاری سرپرستی ۲۹۰ نوزاد بی‌سرپرست به خانواده‌ها اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی افزود: کاهشی شدن طلاق در استان، رشد ۱۱ برابری مراکز ناباروری طرف قرارداد بیمه سلامت، افزایش ۲۴ درصدی بیمه سلامت همگانی، رشد ۱۹ درصدی پوشش بیمه زنان روستایی و عشایری، رشد ۲۹۰ درصدی کمک معیشتی به مددجویان کمیته امداد نیز بخش دیگری از اقدامات این حوزه به شمار می‌رود.

حضرت زینب «س» یک مدیر تراز بودند

در ادامه حسینعلی یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: حضرت زینب «س» یک مدیر تراز بودند که در اوج و حد اعلا مدیریت کردند کاروانی را که باید موجب خجالت می‌شد، اما عزت آفرید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خطاب به حاضرین گفت: حضرت زینب «س» نشان دادند که یک زن می‌تواند در اوج مدیریت و اقتدار رفتار کند و شما باید در حوزه‌های مختلف و همه حوزه‌هایی که انتظار می‌رود یک زن انقلابی حضور داشته باشد، از ایشان تاسی کنید