تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749414
شناسه : 3749414
تاریخ :
حل مشکلات تردد در مرز ریمدان/ آستان قدس مجتمع زیارتی می سازد اقتصاد ایران: ریمدان- وزیر کشور با اشاره به توسعه زیرساخت ها، دو بانده کردن برخی جاده ها و تامین نیازمندی های حمل و نقلی در سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات انجام شده مشکلی در تردد نداشته ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از مرز ریمدان با اشاره به اینکه کارهای خوبی برای ایجاد زیرساخت‌ها از سوی استانداری سیستان و بلوچستان در مرزها انجام شده است، اظهار کرد: به همین دلیل است که در سال جاری نسبت به سال‌های قبل وضع بهتری داریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته مشکل در تردد داشتیم اما تا این لحظه مشکل وجود ندارد، افزود: پیش بینی‌هایی در توسعه زیرساخت‌ها و دو بانده کردن برخی جاده‌هایی که در دستور کار استانداری بوده است.

وزیر کشور اضافه کرد: همچنین با تأمین نیازمندی‌های حمل و نقلی و آماده سازی مجتمع زیارتی در مرز ریمدان از سوی آستان قدس رضوی، مشکلات بسیار کاهش یافته است یک مجتمع زیارتی هم در مرز میرجاوه ایجاد شده است؛ این کارها سبب می‌شود که در سال‌های آینده مشکلات زائران اربعین کاهش یابد.

وحیدی ادامه داد: اربعین مغناطیسی است که هر سال جذب بیشتری دارد و زائران بیشتری خواهند آمد لذا ما هم باید زیرساخت‌هایمان را مطابق با این افزایش سالانه زائران بیشتر و قوی‌تر کنیم.