تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749386
شناسه : 3749386
تاریخ :
کمبود زمین نباید موجب توقف نهضت ملی مسکن در گیلان شود اقتصاد ایران: رشت- استاندار گیلان با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: مشکل کمبود زمین نباید موجب ایجاد وقفه در طرح نهضت ملی مسکن در گیلان شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی امروز پنج شنبه در نشست شورای توسعه برنامه‌ریزی گیلان اظهار کرد: اشتغالزایی، درآمدزایی و حذف فقر از طریق سرمایه گذاری محقق می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف اضافه کرد: سرمایه گذاران در گیلان نباید در مسیر پیچ و خم‌های اداری قرار گیرند.

عباسی با اشاره به تمهیدات حمایتی از سرمایه گذاران در تبصره ۱۸ بیان کرد: برای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و جذب سرمایه در گیلان باید اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

وی با تاکید بر ارائه گزارش عملکرد سه ساله دولت سیزدهم در گیلان از سوی دستگاه‌ها افزود: شیوه نامه‌ای از عملکرد و خدمات دوره سه ساله دولت سیزدهم در گیلان تدوین شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تأمین اعتبار برای پروژه‌های ملی و تسریع در اتمام آنها بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت، طرح‌های متوقف شده و با سرعت کند با ذکر دلایل مشخص شود.

عباسی با اشاره به گزارش ارائه شده در ارتباط با برخی از آسیب‌های اجتماعی در گیلان تصریح کرد: عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی باید مشخص و تنها به ارائه آمار بسنده نشود.

وی با اشاره به موضوع طرح نهضت ملی مسکن در گیلان افزود: طرح نهضت ملی مسکن باید با جدیت در گیلان اجرا و پیگیری شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای موضوع محدودیت زمین در شهر رشت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن چاره سازی شود، گفت: مشکل کمبود زمین نباید موجب ایجاد وقفه در طرح نهضت ملی مسکن در گیلان شود. ش