تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749378
شناسه : 3749378
تاریخ :
دستگیری سارقان خشن با ۵۰ فقره سرقت در کرج اقتصاد ایران: کرج- فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق به عنف و ‏زورگیر تلفن همراه با ۵۰ فقره سرقت در کرج خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار حمید هداوند اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه از شهروندان در نقاط مختلف شهرستان کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله تحقیقات تخصصی خود را در این خصوص آغاز و با جمع آوری سرنخ‌های موجود موفق شدند ۲ نفر سارق حرفه‌ای که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت به عنف تلفن همراه شهروندان می‌کردند را شناسایی کنند.

سردار هداوند بیان کرد: متهمان طی یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر و در بازجویی‌های تخصصی به ۵۰ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۴۱ نفر شاکی در این خصوص شناسایی شده‌اند به شهروندان توصیه کرد، از تردد در ساعات پایانی شب در محلات خلوت و حاشیه‌ای شهر خودداری و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.