تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749364
شناسه : 3749364
تاریخ :
توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق بالای ۲۵۰ سی سی در گیلان اقتصاد ایران: رشت - فرمانده انتظامی گیلان از کشف و توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق بالای ۲۵۰ سی سی توسط رده‌های انتظامی در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران است.

وی در ادامه گفت: مأموران انتظامی در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه با مشارکت کلیه رده‌های انتظامی استان در اجرای طرح ضربتی سه روزه که از تاریخ چهاردهم الی هفدهم مرداد ماه به طول انجامید تعداد ۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق با حجم موتور بالای ۲۵۰ سی سی کشف و راکبین به مرجع قضائی معرفی گردیدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تصریح کرد: برابر برآورد کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های توقیف شده بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

سردار ملکی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.