تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3749338
شناسه : 3749338
تاریخ :
شرور اسلحه فروش در محله فلاح دستگیر شد اقتصاد ایران: معاون عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری یک شرور فروشنده سلاح جنگی در محله فلاح خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اکبر موسوی، معاون عملیات پلیس اطلاعات پایتخت گفت: مأموران پایگاه دهم پلیس اطلاعات تهران بزرگ چندی پیش و از طریق منابع خبری، از نگهداری و همچنین خرید و فروش سلاح جنگی از سوی فردی در محله فلاح با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در جریان بررسی‌ها صحت گزارش دریافتی تأیید شد، گفت: مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بکارگیری شگردهای پلیسی این فرد را شناسایی کرده و متوجه شدند که او یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار محله است که پیش از این بارها به دلیل ارتکاب شرارت بازداشت و روانه زندان شده است.

معاون عملیات پلیس اطلاعات پایتخت با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضائی برای دستگیری متهم انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، گفت: در ادامه مأموران با اجرای یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این فرد نیز تحت بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه سلاح سرد و مقادیر فشنگ نیز کشف و ضبط شد.

موسوی با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.