تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3749245
شناسه : 3749245
تاریخ :
به‌لطف هوش مصنوعی، واتساپ میزبان استیکرهای بیشتر شد اقتصاد ایران: واتساپ به‌کمک هوش مصنوعی میزبان استیکرهای بیشتری می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

واتساپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که با ادغام هوش مصنوعی و GIPHY، استیکرهای بیشتری را به پیام‌رسان خود اضافه می‌کند. همکاری واتساپ با GIPHY، مجموعه‌ی گسترده‌ای از استیکرها را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. برای دسترسی به استیکرهای GIPHY، کافی است روی نماد استیکر کلیک کنید و با استفاده از متن یا ایموجی‌های مرتبط، استیکر مد نظر خود را جست‌وجو کنید.

کاربران می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی متا در واتساپ، استیکرهای سفارشی بسازند. با دستورات متنی ساده، می‌توان استیکرهای مرتبط را پیدا کرد. استیکرهای هوش مصنوعی فقط برای کاربران واتساپ در ایالات متحده دردسترس است.

نمای کارتونی گربه، گل، کره‌ی زمین و دایناسور در داخل یک قاب و عبارت Giphy Stickers
Meta

در هنگام ساخت استیکرهای سفارشی، واتساپ به طور خودکار پس‌زمینه‌ی عکس را حذف و سوژه‌ی اصلی را حفظ می‌کند؛ سپس می‌توانید آن را به سلیقه‌ی خود ویرایش کنید. استیکرهای سفارشی به‌طور خودکار در بخش استیکرهای واتساپ ذخیره می‌شوند.

مقالات مرتبط
  • واتساپ به‌زودی گفت‌وگوی صوتی را برای هوش مصنوعی متا با ۱۰ صدای مختلف اضافه خواهد کرد
  • به‌زودی می‌توانید با دابل‌تپ به پیام‌های واتساپ واکنش نشان دهید

واتساپ پیش‌نمایشی از استیکرها را نشان می‌دهد تا ساماندهی آن‌ها بهتر باشد. بسته به سلیقه‌ی خود می‌توانید مجموعه استیکرها را با لمس و نگه داشتن روی آن‌ها از بالا به پایین مرتب کنید.