تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3749236
شناسه : 3749236
تاریخ :
مدل Landian E۵ Plus به زودی وارد بازار می‌شود اقتصاد ایران: عصر خودرو- کمپانی Seres این روزها بیشتر به عنوان شریک Huawei در برند Aito شناخته می‌شود. با این حال، Seres همچنان خودرو هایی با اسم خود تولید می‌کند و به لطف یک نهاد دولتی، ما اطلاعات بیشتری درباره جدیدترین خودرو این کمپانی داریم. باید توجه داشت در حالی که این خودرو با نام Landian E۵ ثبت شده اما رسانه‌ های چینی این مدل را با اسم Landian E۵ Plus اشاره می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدل جدید این خودرو با مدل فعلی که در حال فروش است متفاوت است و به نظر می‌رسد بسیاری از عناصر طراحی خود را از Aito M7 Ultra گرفته باشد.
در بخش طراحی می‌توان دید که Seres Landian E5 Plus دارای یک جلوپنجره بسته است ولی E5 فعلی که در بازار به فروش می‌رسد دارای یک جلوپنجره باز سنتی‌تر است. در پایین گلگیر این مدل پلاگین هایبرید جدید یک ورودی هوا وجود دارد که با دو ورودی هوای دیگر در کناره‌ ها کامل می‌شود.
طراحی بخش کناری خودروی جدید شبیه به نسخه فعلی به نظر می‌رسد. یکی از تفاوت‌ های قابل توجه در قسمت عقب این است که برند از کلمه Seres به Seres Hubei تغییر پیدا کرده.

ابعاد این خودرو 4760، 1865 و 1710 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور چرخ آن 2785 میلی‌متر می‌باشد. این خودرو در دو پیکربندی پنج و هفت نفره موجود است. در لیست اطلاعات این مدل نوشته شده که این خودرو در مدل پنج نفره 1840 کیلوگرم و پیکربندی هفت نفره آن  1900 کیلوگرم وزن دارد. همچنین خریداران می‌توانند به صورت آپشنال چرخ‌ های 17، 18 و 19 اینچی را سفارش دهند. زاویه‌ های ورود و خروج یا به عبارتی زوایای جلو و عقب خودرو به ترتیب 19 و 24 درجه هستند.

خودروی جدید دارای یک سیستم پلاگین هایبرید است که بخش اصلی آن را یک موتور بنزینی 1.5 لیتری H15R تشکیل می‌دهد.  برخلاف مدل فعلی موجود در بازار، پیشرانه مدل جدید از شرکت Xiaokang Power است. موتور نسخه قدیمی از کمپانی Fodi Power خریداری شده بود. قدرت موتور 70 کیلووات یا حدودا 95 اسب‌بخار است که 11 کیلووات یا به عبارتی 15 اسب‌بخار کمتر از موتور قبلی است. از طرفی موتور الکتریکی مدل جدید دارای قدرت 160 کیلووات یا 216 اسب‌بخار است که 30 کیلووات یا حدودا 41 اسب‌بخار افزایش قدرت داشته است. حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر در ساعت است.

مدل Landian E5 Plus از باتری‌ های فسفات آهن لیتیوم تأمین شده توسط شرکت Gotion استفاده می‌کند. با استفاده از سیستم اندازه‌گیری CLTC برد حالت تمام الکتریکی این خودرو 150 کیلومتر و برد کلی آن 1300 کیلومتر گزارش شده است.