تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3749227
شناسه : 3749227
تاریخ :
موافقت کمیسیون عمران مجلس با برنامه‌های وزرای نیرو، راه و کشور اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نیرو، کشور و راه در کمیسیون متبوع خود و تایید برنامه‌ هر سه وزیر پیشنهادی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالجلال ای ری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح آخرین نشست بررسی برنامه‌های فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و ارزیابی صلاحیت تخصصی وی در کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهادی در این جلسه به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی نمایندگان در جلسات قبل و ابتدای جلسه امروز پاسخ داده و دیدگاه‌های خود را برای مدیریت این وزارت خانه عریض و طویل مطرح کرد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: نمایندگان پس از استماع گزارش و توضیحات وزیر پیشنهادی، جلسه‌ای فوق العاده‌ای تشکیل داده و برنامه‌ها و سوابق و تخصص سه وزیر پیشنهادی مرتبط با کمیسیون عمران شامل وزارتخانه‌های نیرو، کشور و راه و شهرسازی را با حساسیت بررسی کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: پس از بحث و بررسی میان نمایندگان رأی گیری صورت گرفته و برنامه‌های هر سه وزیر پیشنهادی مورد تأیید قرار گرفت. لازم به ذکر است که کمیسیون عمران به لحاظ تخصصی برنامه‌ها را بررسی کرده و وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت خانه راه و شهرسازی باید رأی اعتماد نهایی خود را در صحن علنی مجلس کسب کند. امیدواریم نتیجه نهایی به نفع مردم و حاصل آن آبادانی کشورمان باشد.