تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749221
شناسه : 3749221
تاریخ :
سپیدرود سومین تیم پرطرفدار ایران است اقتصاد ایران: رشت- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: سپیدرود بعد از تیم‌های پرسپولیس و استقلال، سومین تیم پرطرفدار ایران است و باید برای شادی این هواداران امسال به لیگ یک صعود کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه تمرین تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه خیلی خوشحالم که دوباره به شهر رشت آمده‌ام اظهار کرد: باشگاه سپیدرود هواداران بسیار پرشوری دارد که واقعاً تیم را دوست دارند و باید یادمان باشد که این تیم نام بزرگی دارد ولی چندین سال هست که فراموش شده است.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه ما باید این تیم را به حق امام رضا (ع) بالا ببریم، افزود: این تیم اکنون دست مالکین خصوصی است و آنها از جیب شخصی مجبورند که هزینه کنند.

وی با اشاره به اینکه درخواستم این است که تمام مسئولان استان به این تیم کمک کنند، تصریح کرد: باید این تیم دوباره به جایگاه اولش برگردد زیرا حق این تیم، لیگ دو نیست و این تیم حقش حتماً لیگ برتر است.

میثاقیان با تأکید بر اینکه سپیدرود سومین تیم پرطرفدار ایران است بیان کرد: سپیدرود بعد از تیم‌های مثل پرسپولیس و استقلال، سومین تیم پرطرفدار ایران است و باید برای شادی این هواداران، ان‌شاءالله در آخر سال، تیم به لیگ یک برگردد و همچنین بتوانیم تیم را به لیگ برتر نیز بیاوریم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سخت‌ترین بخش کار تیم بستن است گفت: وقتی بازیکنی می‌آوریم و آن بازیکن عملکرد خوبی نداشته باشد، سرمربی و باشگاه از سمت هواداران تحت فشار قرار می‌گیرید و من به همین دلیل در حال جذب بهترین بازیکنان هستم و ان‌شاالله با آنها اول لیگ خواهیم شد.

میثاقیان با بیان اینکه بازیکنان برای بستن قرارداد پول می‌خواهند تصریح کرد: من جایی نرفتم که سوم شده باشم یا اول شدم یا دوم و ان‌شاءالله با این تیم نیز اول خواهیم شد و من مطمئنم که تیم بالا می‌آید و در آن شکی نیست.

وی با قدردانی از تلاش‌های سید مهدی آقازاده، مدیرعامل باشگاه گفت: ایشان باعث شدند که من به سپیدرود بیایم و برای من باعث افتخارم است که هم‌اکنون در سپیدرود هستم.

وی با اشاره به اینکه سپیدرود رشت فصل گذشته نیز اول بود اما حتماً مشکلاتی به وجود آمده که تیم در آخر فصل به لیگ دسته اول صعود نکرد، تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم که دوباره مشکلات سال گذشته برای ما اتفاق بیفتد، البته بنده کارم را بلد هستم و نمی‌گذارم چنین مشکلاتی پیش بیاید و باید مواظب باشیم مالکین تیم دلزده و ناامید نشوند زیرا کسانی هستند که واقعاً هم از پول هم از وقتشان و اعتبارشان می‌گذارند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه کارنامه ورزشی بنده مشخص است مطرح کرد: قول می‌دهم که ما ۱۰۰ درصد جز تیم‌های برتر، لیگ دوم بشویم و تماشاگران باید همیشه در کنار تیم باشند و واضح است که اگر هواداران نباشند ما نمی‌تونیم بازی‌ها ببریم و ان‌شاالله که بتوانیم روزهای خوبی را در رشت سپری کنیم.