تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3749197
شناسه : 3749197
تاریخ :
امباپه: رئال مادرید یعنی کسب جام‌های قهرمانی اقتصاد ایران: ستاره فرانسوی رئال مادرید پس از فتح سوپرجام اروپا با کهکشانی‌ها گفت که از حضور در این تیم بسیار خوشحال است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که در جریان برتری 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید مقابل آتالانتا در سوپرجام اروپا موفق شد در اولین بازی رسمی‌اش برای این تیم گلزنی کند و اولین جام با کهکشانی‌ها را هم بالای سر ببرد، پس از برگزاری مسابقه گفت: ما می‌دانستیم که در رئال مادرید همیشه باید برنده شد. همه ‌می‌دانند که بازی برای رئال مادرید برای من چه معنا و مفهومی دارد. بازی در این تیم فوق‌العاده است. رئال مادرید یعنی کسب جام‌های قهرمانی.

وی افزود: شبی جادویی بود. بازی در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو آسان است، چون آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. بازی در کنار آنها و البته بازی در کنار بلینگام لذت‌بخش است. همه بازیکنان رئال مادرید فوق‌العاده هستند و به همین خاطر رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است. ما بهترین بازیکنان را در ترکیب‌مان داریم.

ستاره فرانسوی کهکشانی‌ها که تابستان جاری با امضای قراردادی پنج ساله به طور رسمی به رئال مادرید پیوست، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من با تواضع به اینجا آمدم. سازگاری با تیم برایم آسان بود. باید از سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم، چون آنها به من کمک می‌کنند تا هر چه سریع‌تر خودم را با تیم وفق دهم.

امباپه 25 ساله همچنین در مواجهه با این پرسش که «چه تعداد گل می‌خواهی برای رئال مادرید در این فصل به ثمر برسانی؟ 50 گل؟»، اظهار داشت: نمی‌خواهم برای خودم محدودیت ایجاد کنم. اگر بتوانم 50 گل بزنم، این کار را خواهم کرد، اما آنچه اهمیت دارد این است که تیم برنده شود.

انتهای پیام/