تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749183
شناسه : 3749183
تاریخ :
برپایی بیش از ۵۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی در مشهد اقتصاد ایران: مشهد- شهردار مشهد گفت: بیش از ۵۰۰ ایستگاه صلواتی و موکب در سطح شهر و مسیرهای ورودی در دهه پایانی صفر برپا می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قلندر شریف صبح پنجشنبه در جلسه هم‌اندیشی شورای معاونین شهرداری مشهد با مهدی فضایلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما در حوزه مسؤولیت خود در شهرداری با توجه به شناخت و نیاز شهر زیر بار مسائل رفتیم و دچار روزمرگی نشدیم.

شهردار مشهد گفت: یکی از وجوه مثبت این دوره مدیریت شهری مخصوصاً از سال گذشته این است که تقریباً خود نیروهای شهرداری مدیریت شهر را برعهده گرفتند و ما کمترین ورودی را از نیروهای خارج از شهرداری داشتیم.

وی افزود: شهرداری مشهد در حوزه محیط زیست، فضای سبز، خدمات شهری و پسماند در کشور نمونه است. مشهد و کلان‌‎شهرها نباید تبدیل به تهران دوم در حوزه آلودگی و ترافیک شوند.

قلندر شریف بیان کرد: ۱۰ سال است که در اربعین فعالیت داریم و امسال نیز ۱۰۰۰ نفر اعزام شدند. ستادی در شهرداری به نام ستاد اربعین داریم که از اوایل اردیبهشت فعالیت خود را شروع کرده و الان همکاران ما اعزام شدند.

شهردار مشهد گفت: ما بلافاصله بعد از اربعین، دهه پایانی صفر را داریم که از روز اربعین و با پیاده‌روی جاماندگان اربعین شروع می‌شود. حدود ۵۰۰، ۶۰۰ ایستگاه صلواتی و موکب در سطح شهر و مسیرهای ورودی داریم.