تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749176
شناسه : 3749176
تاریخ :
موکب های رضوی در شلمچه و چذابه راه‌اندازی شد اقتصاد ایران: اهواز- مدیر کانون های خدمت رضوی خوزستان از راه اندازی مواکب رضوی در مرزهای چذابه و شلمچه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل علی نژاد صبح امروز پنجشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و آغاز راهپیمایی عظیم مردمی به سوی عتبات عالیات ۲ موکب جهت خدمت رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه توسط خادمیاران رضوی برپا می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی افزود: کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی در این ایام فعالیت‌های چشمگیر فرهنگی و خدماتی همراه با پذیرایی از زوار اربعین حسینی ارائه می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد بیان کرد: خادمیاران رضوی به تاسی از امام مهربانی‌ها از ۱۰ صفر مصادف با ۲۵ مرداد لغایت ۲۲ صفر مصادف با ۶ شهریور همچون یاری مهربان در کنار زوار هستند.

وی اظهار کرد: خدمت رسانی خادمیاران رضوی در مرزها خلاصه نمی‌شود و آنان از ایستگاه راه آهن اهواز زوار را به صورت رایگان با وسیله نقلیه شخصی خود به مرز چذابه و شلمچه می‌رسانند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خادمیاران رضوی عنوان کرد: امیدواریم سید و سالار شهیدان اقدامات ناچیز خادم یاران رضوی را به عنوان عضوی از دلباختگان حسینی پذیرا بوده و مورد عنایت و لطف آقا و مولایمان واقع شود.