تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3749155
شناسه : 3749155
تاریخ :
آتش سوزی‌های گسترده در مناطق توریستی ایتالیا اقتصاد ایران: رسانه ها از وقوع آتش سوزی‌های گسترده در برخی مناطق به ویژه نواحی توریستی ایتالیا و آماده‌باش نیروهای آتش نشانی و پلیس برای مقابله با آن خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه اتریشی "دی پرسه" در مطلبی نوشت: آتش‌سوزی‌های شدید از بعدازظهر چهارشنبه در ایتالیا شعله‌ور شده است. در این میان به ویژه منطقه توسکانی تحت تأثیر این آتش سوزی ها قرار گرفته است. رسانه ها گزارش دادند که این آتش سوزی در تپه های شهر کامائوره ​​در نزدیکی شهر لوکا رخ داده است. شعله های آتش از سواحل Versilia قابل مشاهده بود که به ویژه با توجه به اوج فصل تابستان در ایتالیا در روز پنجشنبه، شلوغ هستند.

برخی از گردشگرانی که در تپه‌های کامائورس تعطیلات خود را سپری می‌کردند، از جمله یک خانواده با سه فرزند مجبور به تخلیه شدند. چندین خانه تعطیلات در این منطقه وجود دارد.

یک آتش سوزی نیز در رونسنا، در منطقه کوهستانی آمیاتا در استان سیهنا توسکانی به وقوع پیوست. شعله های آتش در نزدیکی یک سیم برق شعله ور شد و به جنگل سرایت کرد. برای مهار شعله های آتش از تیم های آتش نشانی و بالگرد استفاده شد. آتش سوزی دیگری بر فراز شهر کارارا شعله ور شد.

هواپیماها و بالگردهای آتش نشانی در چندین منطقه ایتالیا از جمله کالابریا، لاتزیو و کامپانیا مستقر شدند.

دولت ایتالیا می خواهد به طور فزاینده ای محاکمه آتش افروزانی را که هر تابستان صدها آتش سوزی را در فضای باز ایجاد می کنند تسریع و تشدید کند. سال گذشته، دولت حداقل مجازات آتش سوزی عمدی را از چهار سال به شش سال افزایش داد. هرکس از روی سهل انگاری باعث آتش سوزی شود با دو سال زندان مواجه می شود. پیش از این یک سال حبس در نظر گرفته شده بود.

گرما و خشکسالی کم سابقه هم بسیاری از مناطق توریستی ایتالیا را دچار مشکل کرده است. در این شرایط، انجمن تجاری Confcommercio زنگ خطر را به صدا در آورده و در مورد تهدید کمبود آب برای گردشگری هشدار داده و خواستار بودجه ای برای مقابله با این مسئله شده است.

انتهای پیام/