تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749149
شناسه : 3749149
تاریخ :
اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی پروژه‌های تملک دارایی شهرستان قزوین اقتصاد ایران: قزوین- فرماندار قزوین گفت: اعتبارات پروژه‌های تملک دارایی شهرستان قزوین، در سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان است .

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، طیب ملکی پور پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قزوین با تاکید بر اولویت تخصیص اعتبارات به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تصریح کرد: مجموع اعتبارات پروژه‌های تملک دارایی شهرستان قزوین در سال جاری، اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر پیگیری جذب اعتبارات ابلاغی و ملی توسط مدیران ادارات شهرستانی، افزود: مدیران شهرستان باید در جذب اعتبارات ملی از ادارات کل کوشا بوده و از همه ظرفیت‌ها برای تأمین منابع مالی پروژه‌ها استفاده کنند.

فرماندار قزوین اظهار کرد: علی‌رغم عدم تناسب اعتبار ابلاغی (سهم سی درصدی شهرستان قزوین از کل اعتبارات استان) با محرومیت‌های شهرستان به ویژه در بخش‌ها؛ بازنگری و تجدید نظر در تعیین سرفصل‌ها ضروری است

وی بیان کرد: با توجه ویژه به اولویت‌های شهرستان و عملکرد دستگاه‌ها، در بودجه امسال؛ حوزه‌های راه، آب و آموزش و درمان بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص داده‌اند تا بتوانیم پاسخگوی بخشی از نیازها و درخواست‌های مردم شهرستان باشیم و در راستای حل مشکلات قدم برداریم.