تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749134
شناسه : 3749134
تاریخ :
خدمات رسانی ۶۸ موکب از استان قزوین به زائران اربعین اقتصاد ایران: قزوین- رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: ۶۸ موکب از استان قزوین در قالب ۶ قرارگاه به زائرین اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اربعین حسینی و پیاده‌روی اربعین بزرگ‌ترین رزمایش و عملیات فرهنگی است اظهار کرد: همان‌طور که امام حسین (ع) برای دفاع از مظلومین و مقابله با ظالمان قیام کردند، شعار پیاده‌روی اربعین سال جاری کربلا طریق الاقصی» است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین ادامه داد: ۶۸ موکب مردمی در استان قزوین برای ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین اعلام آمادگی کردند.

مسؤول کمیته مشارکت مردمی تأکید کرد: از ۶۸ موکب توفیق یافته ۶۰ موکب به کشور عراق عزیمت کرده و ۱۸۵ خودرو از استان قزوین امکانات و ملزومات تجهیزات مواکب را از مرز خسروی به داخل عراق منتقل کردند.

وی با بیان اینکه این مواکب در قالب ۶ قرارگاه شروع به خدمت‌رسانی کرده‌اند تأکید کرد: یک قرارگاه در داخل کشور، یک قرارگاه در نجف، یک قرارگاه در مسیر نجف به کربلا، یک قرارگاه در کربلا، یک قرارگاه در طفلان مسلم و یک قرارگاه در سامرا بنا شده است.

این مسؤول در پایان گفت: بعضی مواکب تا دو روز بعد از اربعین برای خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کردند تا در کشور عراق بمانند و خدمات رسانی کنند.