تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3749023
شناسه : 3749023
تاریخ :
ترکیب تیم ملی کاراته بانوان مشخص شد اقتصاد ایران: مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان بانوان روز چهارشنبه برگزار شد تا ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا مشخص شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان که در سالن شهید کبگانیان تهران انجام شد ترکیب نفرات کومیته انفرادی بانوان مشخص شد.

بر همین اساس در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در جدول دوره‌ای پس از دو برد مقابل ستاره زارعی، یک برد و یک باخت در دیدار با معصومه محسنیان، برای رفع تساوی در بازی مجدد مقابل محسنیان به روی تاتامی رفت و به پیروزی رسید.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، پس از تساوی بین طراوت خاکسار، زینب جعفر نژاد، فاطمه سعادتی در جدول دوره‌ای، هر کدام با ۲ برد در مرحله رفع تساوی مقابل هم قرار گرفتند که طراوت خاکسار توانست با برتری مقابل فاطمه سعادتی و زینب جعفرنژاد مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شود. آتوسا گلشادنژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم با در دو مبارزه متوالی فاطمه اصل زارع را شکست داد و نماینده این وزن برای پیکارهای قهرمانی آسیا انتخاب شد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، مبینا حیدری با ۲ پیروزی مقابل مبینا کاویانی نفر اول این وزن شد. لیلا برجعلی هم در وزن ۶۸+ کیلوگرم نگین آنتونی و شیما ال سعدی را دو بار شکست نفر اول این وزن انتخاب شد.

مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ شهریور لغایت یک مهرماه در چین برگزار می‌شود.