تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3749018
شناسه : 3749018
تاریخ :
ترکیب تیم کاراته بانوان ایران برای قهرمانی آسیا مشخص شد اقتصاد ایران: مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان بانوان برگزار شد تا ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا مشخص شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان که روز گذشته (چهارشنبه) در سالن شهید کبگانیان تهران انجام شد ترکیب نفرات کومیته انفرادی بانوان مشخص شد.

براساس این گزارش، در وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمنیار در جدول دوره‌ای پس از دو برد مقابل ستاره زارعی، یک برد و یک باخت در دیدار با معصومه محسنیان، برای رفع تساوی در بازی مجدد مقابل محسنیان به روی تاتامی رفت و به پیروزی رسید.

در وزن 55- کیلوگرم، پس از تساوی بین طراوت خاکسار، زینب جعفرنژاد و فاطمه سعادتی در جدول دوره‌ای، هر کدام با دو پیروزی در مرحله رفع تساوی مقابل هم قرار گرفتند که طراوت خاکسار توانست با برتری مقابل فاطمه سعادتی و زینب جعفرنژاد مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شود.

آتوسا گلشادنژاد در وزن 61- کیلوگرم، با دو برد مقابل فاطمه اصل زارع به عضویت تیم ملی در آمد. همچنین در وزن 68- کیلوگرم، مبینا حیدری با دو پیروزی مقابل مبینا کاویانی توانست منتخب این وزن شود.

در وزن 68+ کیلوگرم نیز لیلا برجعلی با دو پیروزی مقابل نگین آنتونی و شیما آل‌سعدی در جدول دوره‌ای نفر برتر این وزن شد.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 30 شهریور لغایت یک مهر ماه در چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/