تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3749000
شناسه : 3749000
تاریخ :
استقرار متخصصین نورآوران سلامت در چهارمحال و بختیاری اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از استقرار گروه جهادی نورآوران سلامت در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اعرابی گفت: برای سومین بار، گروه جهادی نورآوران سلامت کشور برای ارائه خدمات رایگان درمانی به اهالی مناطق کم برخوردار، در این استان مستقر شد.

وی با اشاره به اینکه این گروه متشکل از پزشکان متخصص دندانپزشکی و چشم پزشکی و بینایی سنجی (اپتومتریست)، در روستای گندمکار بخش میانکوه شهرستان اردل مستقر شده است تصریح کرد: روزانه ۳۰ نفر (با اولویت کودکان زیر ۱۴ سال) همه خدمات دندانپزشکی و دهان و دندان را از سوی متخصصان به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

اعرابی با بیان اینکه همچنین خدمات چشم پزشکی (شامل معاینه، تجویز و ساخت عینک و عمل‌های آب مروارید) روزانه برای ۶۰ نفر انجام می‌شود گفت: این گروه جهادی همراه با ۴ تریلی مجهز به یونیت دندانپزشکی، اتاق عمل چشم، بینایی سنجی و دارو و پشتیبانی تا پایان شهریورماه برای خدمات دهی به اهالی منطقه در استان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روستای گندمکار (در دهستان سرخون شهرستان اردل) در فاصله ۱۴۴ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.