تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3748989
شناسه : 3748989
تاریخ :
افزونه مرورگر ProtonVPN برای تمام کاربران رایگان شد اقتصاد ایران: شرکت پروتون به همه‌ی کاربران امکان می‌دهد به‌صورت رایگان از VPN در بستر مرورگرهای خود بهره ببرند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

براساس گزارش اِنگجت، افزونه‌ی مرورگر ProtonVPN تاکنون تنها دردسترس کاربرانی قرار داشت که از اشتراک پولی آن استفاده می‌کردند؛ اما اکنون تمام کاربرانی که از مرورگر فایرفاکس و مرورگرهای مبتنی‌بر کرومیوم استفاده می‌کنند، می‌توانند از این افزونه به‌صورت رایگان بهره ببرند.

Proton VPN
Proton

Proton VPN یکی از امن‌ترین و سریع‌ترین VPN‌هایی است که اپلیکیشن‌های آن همیشه به‌صورت رایگان دراختیار کاربران ویندوز، مک، iOS،‌ اندروید و لینوکس قرار داشته؛ بااین‌حال سرویس‌های رایگان آن دارای محدودیت‌هایی بوده است.

اشتراک‌های پولی Proton VPN سرعت بیشتری دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توان برای اتصال از بین بیش‌از ۱۰۰ کشور انتخاب کرد. اشتراک‌های پولی این VPN محبوب، امکان اتصال همزمان حداکثر ۱۰ دستگاه را برای کاربران فراهم می‌کنند؛ اما نسخه‌ی رایگان با مشکلاتی در حفظ اتصال همراه است.

مقالات مرتبط
  • خالق ProtonVPN رقیبی امن و متمرکز بر حریم خصوصی برای گوگل‌ داکس معرفی کرد
  • شرکت سازنده‌ اپ‌های محبوب ProtonMail و ProtonVPN غیرانتفاعی می‌شود

Proton VPN تنها در مرورگر متصل خواهد شد و کاربران می‌توانند از اتصال اینترنتی خود در خارج از مرورگر نیز استفاده کنند. این امر باعث می‌شود کاربران درحین استفاده از اپلیکیشن‌هایی که با VPN سازگار نیستند، دچار مشکل نشوند.

شرکت پروتون اخیراً اشتراک Proton Duo را راه‌اندازی کرده که دوکاربره است و کاربران می‌توانند با تهیه‌ی آن از ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و دسترسی کامل به VPN و Proton Mail ،Pass و Drive نیز بهره ببرند.