تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3748981
شناسه : 3748981
تاریخ :
کنعانی: حمایت آمریکا از اسرائیل یک رسوایی پاک نشدنی است اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این نه فقط یک رسوایی دائمی و پاک نشدنی برای دولت آمریکا، بلکه یک مسئولیت بین‌المللی با قابلیت پیگیری حقوقی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: رژیم صهیونیستی ظرف ده ماه، 40 هزار نفر انسان و شهروند بی‌گناه فلسطینی از جمله حدود 15 هزار کودک را در نوار غزه کشته و بیش از 100 هزار نفر را مجروح کرده و هزاران نفر نیز زیر آوارها مدفون و مفقود هستند، آنوقت مقامات آمریکائی وقیحانه فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت آن را "تروریست" می‌خوانند و دولت آمریکا می‌گوید به دفاع از اسرائیل در مقابل "تروریست‌ها" متعهد است!

وی ادامه داد: دولت آمریکا با همین منطق پوچ و دروغین، نسل‌کُشی فلسطینیان را حمایت مالی، تسلیحاتی و سیاسی می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین نوشت: رژیم اسرائیل یک "رژیم تروریستی نژادپرست" است که طی چندین دهه با حمایت تمام عیار غرب بویژه دولت آمریکا مشغول نقض فاحش و نظام‌مند حقوق اولیه، طبیعی و انسانی ملت فلسطین و "جنایت علیه بشریت" است.

کنعانی خاطرنشان کرد: این نه فقط یک رسوایی دائمی و پاک نشدنی برای دولت آمریکا، بلکه یک مسئولیت بین‌المللی با قابلیت پیگیری حقوقی است!

انتهای پیام/