تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3748975
شناسه : 3748975
تاریخ :
دستگیری ۲نفر از اوباش شهریار در«سیاهکل»گیلان/۴قبضه سلاح سردکشف شد اقتصاد ایران: شهریار- جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری دو نفر از اوباش «وحیدیه» شهریار در «سیاهکل» گیلان خبر داد و گفت: از مخفیگاه این افراد چهار قبضه سلاح سرد کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به وصول گزارش مردمی و همچنین طرح شکوائیه‌های مردمی علیه شرارت، نزاع و قدرت نمائی دو نفر از اوباش در وحیدیه شهریار و ایراد ضرب و جرح و اخلال در نظم عمومی در ابتدای تیرماه سال جاری، بلافاصله موضوع شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در تحقیقات اولیه مأموران انتظامی مشخص شد، دو نفر از اوباش مخل نظم عمومی در وحیدیه به شهرستان «سیاهکل» استان گیلان متواری شده اند که با آغاز اقدامات اطلاعاتی و رصد و پایش فعالیت‌های متهمان فراری، شب گذشته با شناسایی مخفیگاه آنها در شهرستان سیاهکل، در عملیاتی ویژه این دو اوباش متواری دستگیر شدند.

کرمی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه اوباش دستگیر شده، چهار قبضه سلاح سرد کشف شد و در بازجویی پلیس، دو اوباش اعتراف کردند با سلاح سرد، فردی را در وحیدیه شهریار از نواحی مختلف بدن مضروب کردند که با تشکیل پروند، متهمان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اخلال در نظم و امنیت عمومی و برهم زدن آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با کسانی که بخواهند آرامش جامعه را بهم بزنند با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.