تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3748966
شناسه : 3748966
تاریخ :
هشدار دولت غزه درباره توطئه جدید صهیونیست‌ها اقتصاد ایران: یک مقام دولتی غزه نسبت به توطئه‌های دشمن صهیونیستی علیه مردم و مقاومت فلسطین در نوار غزه از طریق جعل نام انجمن‌های امدادی و نفوذ میان شهروندان هشدار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت کشور دولت غزه شب گذشته درباره توطئه جدید دشمن صهیونیستی هشدار داده و اعلام کرد که اشغالگران در تلاش برای جمع آوری اطلاعات از مقاومت هستند.

یک مقام مسئول در وزارت کشور غزه در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی تعدادی از افرادی که با صهیونیست‌ها همکاری داشتند را دستگیر کرده‌اند و تحقیقات از آنها، در حال انجام است.

این مقام مسئول تاکید کرد: صهیونیست‌ها با جعل نام انجمن‌های امدادی و با این پوشش، شروع به جمع آوری اطلاعات و باج‌گیری از شهروندان فلسطینی می‌کند.

اشغالگران در این زمینه با تعدادی از افراد در غزه تماس گرفته و سپس آنها را تهدید به بمباران خانه‌هایشان و کشتن اعضای خانواده‌هایشان کرده‌اند.

مقام مذکور در وزارت کشور غزه خاطرنشان کرد که دستگاه‌های امنیتی با این توطئه‌های اشغالگران که در تلاش برای به دام انداختن شهروندان غزه هستند، مقابله می‌کنند.

وی در پایان به شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف غزه نسبت به توطئه‌ها و فریبکاری‌های رژیم اشغالگر هشدار داد.

انتهای پیام/