تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748957
شناسه : 3748957
تاریخ :
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است اقتصاد ایران: تربت جام- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری تربت‌جام گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است و همه باید به سهم خود در این زمینه تلاش کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسدی شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته بانوان دفاع مقدس تربت جام اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است و همه باید به سهم خود در این زمینه تلاش کنند، نسل جوان و نوجوان، دوران انقلاب و جنگ را ندیده‌اند و لازم است با اقدامات تبلیغی و ترویجی در مقابل تبلیغات وسیع و سنگین دشمنان خوراک مناسبی در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تربت جام بیان کرد: اگر بخواهیم انقلاب را با آرمان‌های امام (ره) و شهدا ادامه دهیم، این کار بدون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امکان‌پذیر نخواهد بود و در این راه باید برنامه محور عمل کنیم.

وی افزود: شهادت میراثی است که از انبیا و اولیای الهی به ما رسیده تا آن را پاس بداریم خصوصاً بانوان که می‌توانند نقش مهمی در این راستا ایفا کنند.

اسدی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه‌ای پایان‌ناپذیر است که باید قدر آن را بدانیم و در راستای اعتلا و ترویج آن بکوشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تربت جام اضافه کرد: تکریم خانواده شهدا هم بر عهده ما است، زیرا این خانواده‌ها عزیزترین‌هایشان را فدا کردند و فرزندانی را تربیت کردند، که جانشان را برای حفظ اسلام و قرآن و این آب و خاک در طبق اخلاص گذاشتند.

وی تاکید کرد: در همین راستا مجموعه فرمانداری از بانوان به عنوان نیمی از جمعیت تأثیرگذار کشور انتظار دارد در ترویج و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال و نشر آن به نسل آینده کشور تلاش کنند.