تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748931
شناسه : 3748931
تاریخ :
ممنوعیت تردد کامیون‌ها در محورهای تردد زائران اربعین کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در محورهای تردد زائران اربعین این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالحسین زارع صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه ۲۵ مرداد تا ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۷ شهریور از محور اسلام آباد غرب به پلدختر ممنوع می‌باشد.

وی ادامه داد: مسیر جایگزین به سمت ایلام محور اسلام آباد – قلاجه و به سمت لرستان و خوزستان محور کرمانشاه - هرسین – نورآباد تعیین شده است.

سرهنگ زارع ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه ۲۵ مرداد تا ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۷ شهریور از محور اسلام آباد غرب به قصرشیرین ممنوع بوده و جاده اسلام آباد – گیلانغرب – قصرشیرین به عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌گردد.

رئیس پلیس راه استان همچنین تردد کلیه کامیون‌های ترانزیتی مرز پرویزخان راذ از محور قصرشیرین – گیلانغرب – اسلام آباد عنوان کرد و گفت: حرکت آنها از قصرشیرین به سرپل ذهاب ممنوع می‌باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر ممنوعیت‌های در نظر گرفته شده در صورت افزایش حجم تردد، محدودیت‌هایی نیز برای انواع تریلر و کامیون و کامیونت حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی به صورت روزانه و مقطعی اعمال خواهد شد.

سرهنگ زارع در پایان گفت: در طول طرح اربعین رانندگان می‌توانند از طریق سایت www.rahvar120 و سایت www.141.ir و شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آخرین وضعیت راه‌ها و اطلاعات ترافیکی مطلع گردند.