تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748893
شناسه : 3748893
تاریخ :
۱۵ پروژه ورزشی مازندران سال آینده بهره برداری می شود اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ۱۵ پروژه ورزشی دارای پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد، سال آینده تکمیل و بهره برداری می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی چهارشنبه شب در آئین تجلیل از اصحاب رسانه مازندران که به همت هیأت فوتبال مازندران برگزار شد بیان داشت: یکی از مهمترین طرح‌های ورزشی و کلان استان سالن ۶ هزار نفری ماهفروجک است که در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال تکمیل و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر سه پیمانکار با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران در حال ساخت و تکمیل این پروژه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، همچنین از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره ساری خبر داد و گفت: این سالن یک بار در سال‌های قبل به‌صورت ناقص افتتاح شده و این بار با روند بهسازی کامل در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: تعداد ۱۵ طرح ورزشی دیگر که در حال حاضر کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، برای سال آینده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: ورزش مازندران با قابلیت‌های بالایی که از خودش در سال‌های اخیر نشان داده، حتی با مدال آوری‌هایی که داشته بزرگ‌تر و برتر از صنعت آن است.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران گفت: این قابلیت مازندران، در المپیک پاریس به درستی به اثبات رسیده که به تنهایی یک سوم کل مدال آوری ورزش کشور را داشته و انتظار است که ویژه دیده شود.