تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748845
شناسه : 3748845
تاریخ :
برنامه فرهنگی در مسیر زائران حسینی در آذربایجان غربی اجرا می شود اقتصاد ایران: ارومیه-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای برنامه فرهنگی در مسیر زائران اربعین حسینی و تشکیل موکب ویژه خواهران در مرزهای تمرچین، ماکو، بازرگان، نقده و ارومیه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رقیه موسویان، از اجرای انواع برنامه فرهنگی و تربیتی در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: در مرزهای تمرچین، ماکو بازرگان، نقده و ارومیه موکب اربعین ویژه خواهران دایر شده و برنامه‌های متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است.

وی از توزیع کتاب سه زبانه با عنوان «زن در دیدگاه امامین انقلاب» در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این کتب دیدگاه و نظرات ناب حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه زن در جمهوری اسلامی به رشته تحریر درآمده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به راه‌اندازی غرفه محصولات عفاف و حجاب توسط بسیج جامعه زنان پیرانشهر، اجرای گروه سرود توسط نونهالان، اعزام راویان جایگاه و نقش زن در اسلام و مقایسه با غرب درموکب‌ها اشاره کرد.

موسویان از تهیه و توزیع بروشور به سه زبان ترکی استانبولی، انگلیسی و عربی در بین زائران خارجی خبر داد و گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره ۷ هزار زن شهیده درباره الگوی سوم زن مسلمان ایرانی در قالب بروشور چاپ شده و بین زائران توزیع می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه امروزه پیام شهدای کربلای حسینی عالم‌گیر شده است، ادامه داد: ایثار و شهادت و ایستادگی در راه دفاع از حق مهم‌ترین پیام نهضت حسینی است که خوشبختانه امروز شاهد هستیم، فراگیر شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بر لزوم ارتقای برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام برای زائران اربعین تاکید کرد و بیان داشت: باید یکایک برنامه‌ها به قدری غنی باشند که به معنای واقعی کلمه تحول بیافرینند.